ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

•• InSpiRiT ••
ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

•• InSpiRiT ••

متــــــن و ترجمــــــه فارســــی only tears

ایــــن آهنــــگ واقعـــــا فــــوق الــعــــاده

[Sung Jong]

Saranghanda mianhada

Geurae deoneun andoegesseo;

[Dong Woo]

Nan dagagal jagyeok jocha eobseo

Nal saranghaji ma;

[L]

Naegen maeumeul naeeojul yeoyudo eobseo;

[Hoya]

Maeireul himgyeopge salgo

Haruga beogeowo ulgo;

[Sung Gyu]

O nan.. Nege jul su inneunge eobseo

Missing u
Ttatteutan maldo motae
I missing u;
[Woo Hyun]

Gamhi baral sudo eobseo

I missing u
Ireoke mireonae;
[Sung Gyu]

Naegen gajingeon simjangppun motnan nomira;

[Sung Jong]

Chamgoisseo apeujiman

Naegen nunmuldo sachiya;
[Dong Woo]

Neol barabol jagyeok jocha eobseo

Nal baraboji ma;

[Sung Yeol]

Ara neo inneun geugose nae mami isseo;

[Hoya]

Sumgyeori daheul georie

Eonjena gateun jarie;

[Sung Gyu]

O nan.. Nege jul su inneunge eobseo

Missing u
Ttatteutan maldo motae
I missing u;
[Woo Hyun]

Gamhi baral sudo eobseo

I missing u
Ireoke mireonae;

[Sung Gyu]

Sesang nuguboda

Neoreul saranghagie chama deo;

[Sung Gyu]

O nan.. Ni son jabajul suga eobseo

Missing you
Nunmulman angilkkabwa
I missing you;
[Woo Hyun]

Hamkke hajal suga eobseo

I missing you
Ireokke doraseo;
[Sung Gyu]

Naegen gajingeon simjangppun motnan nomira;


ترجمه در ادامه مطلب...

 
  
 

ترجمه این آهنگ محشر


دوستت دارم، متاسفم

اما دیگه نمی تونم این کارو بکنم

حتی حق ندارم بهت نزدیک بشم

منو دوست نداشته باش

اونقدر آسوده نیستم که بتونم قلبمو بهت بدم

هر روز فراتر از قدرت من سر میشه

هر روز خیلی زیاد میشه طوری که اشکمو در میاره

اوه... من هیچی ندارم که بتونم بهت بدم

(ولی)  دلم برات تنگ میشه

نمی تونم بهت کلمات عاشقانه بدم

ولی دلم برات تنگ میشه

حتی نمی تونم مردونه بهت بگم که مال من باشی

ولی دلم برات تنگ میشه

برای همین از خودم دورت می کنم

چون من مردیم که هیچی جز قلب خودش نداره

مانعش میشم، با اینکه برام عذاب آوره

حتی اشک برام نعمته

من حق ندارم به تو نگاه کنم

بهم نگاه نکن

میدونم که قلبم هر جایی که تو هستی هست

اونقدر بهم نزدیک که نفس هامون میتونن همو لمس کنن

همیشه توی محلی مشابه

اوه... من هیچی ندارم که بتونم بهت بدم

(ولی)  دلم برات تنگ میشه

نمی تونم بهت کلمات عاشقانه بدم

ولی دلم برات تنگ میشه

حتی نمی تونم مردونه بهت بگم که مال من باشی

ولی دلم برات تنگ میشه

برای همین از خودم دورت می کنم

بیشتر از هر کسی توی این دنیا

دوستت دارم، پس مانعش میشم

اوه...

من نمی تونم دستتو بگیرم

ولی دلم برات تنگ میشه

نگرانم که نکنه فقط اشکامو بتونم نگه دارم

برای همین دلم برات تنگ میشه

نمی تونم بهت بگم پیشم بمون

ولی دلم برات تنگ میشه

پس این خیلی زیاده، اما آخرش

این خاطر اینه که من مردیم که هیچی جز قلبش نداره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد