ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

•• InSpiRiT ••
ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

ℑNFℑNℑTE ∞ LαℕD

•• InSpiRiT ••

متــــــن و ترجمــــــه فارســــی close your eye's




Eonjengan dasi mannal georago
Du soneul japgo soksagideon
Dangsinege deo isang amugeotdo hal su eobseo
Ireon nae mam algo inneunji

Eodiseo mueol hago inneunji
Hoksi nal ijeun geon anijyo
Jageun gieongmajeodo naegeseo sarajyeo beorilkka
Duryeoun i mami dangsinege jeonhaejilkkayo

Geudaewa geotdeon i gildo ijen
Iksukhaejigetjyo
Naegen amu il eobseotdeon geotcheoreom

Dasi mannal su inneun nal
Du son nochiji anheul geyo na
Ije dasineun meoreojiji anke
Nae gyeote isseoyo

Nuneul gameumyeon nunmureul humchineun
Geudae dwitmoseup bomyeo barame heutnalligo
Gaseumi jeomyeo wa mogi meeo ogo
Jeo meolli geudaereul baraman boneun
Haneobsi jagajineun nae mam

Nunmulppunijyo hamkkehan naldeul
Dorikil su eobtjyo
Cheoeum bwasseotdeon geudaewa nacheoreom

Dasi mannatdeon geudaeui
Du son nochiji anheulgeyo na
Ije dasineun meoreojiji mayo
Nae jeonbuinikka

Nuneul gameumyeon nunmureul humchineun
Geudae dwitmoseup bomyeo barame heutnalligo
Gaseumi jeomyeo wa mogi meeo ogo
Jeo meolli geudaereul baraman boneun
Haneobsi jagajineun nae mam

Gyeote itji motaesseotdeon naldeul
Ije dangsinkke modu deuril geyo geu eonjekkajina

Nuneul gameumyeon nunmureul humchineun
Geudae dwitmoseup bomyeo barame heutnalligo
Gaseumi jeomyeo wa mogi meeo ogo
Jeo meolli geudaereul baraman boneun
Han eobsi jagajineun nae mam

Nuneul gamado hamkke hal naldeul
Geudae

  ترجمه فارسی در ادامه مطلب


گفتی یه روز دوباره همو میبینیم،

همونطور که دستو گرفتی بودی و زمزمه میکردی

ولی من دیگه هیچ کاری نمیتونم واسه ت بکنم

میدونی چه احساسی دارم؟

 

الان کجایی؟ چیکار داری میکنی؟

منو که فراموش نکردی، نه؟

اگه کوچکترین خاطراتم هم ناپدید بشه چی؟

این احساس ترسم بهت میرسه؟

 

این خیابون که با تو توش راه میرفتم

حالا بهش عادت میکنم

انگار که هیچ اتفاقی برای نیفتاده

 

یه روز دوباره همو میبینیم

(اون موقع) دستاتو ول نمیکنم

کنارم بمون، که دوباره از هم جدا نیفتیم

 

وقتی چشمامو میبندم

میبینم که پشتتو به من کردی، با اشک

با این درد توی قلبم و گلوی خشکم، تو رو با نسیم میفرستم بری

همینطور که فقط میتونم از دور نگاهت کنم، قلبم کوچیکتر و کوچیکتر میشه

 

تنها چیزی که دارم اشکه

نمیتونم زمان هایی که با هم بودیمو برگردونم

مثل همون موقعی که من و تو اولین بار همو دیدیم

 

اگه دوباره ببینمت، دستاتو رها نمیکنم

دوباره ازم دور نشو

چون تو همه چیزمی

 

وقتی چشمامو میبندم

میبینم که پشتتو به من کردی، با اشک

با این درد توی قلبم و گلوی خشکم، تو رو با نسیم میفرستم بری

همینطور که فقط میتونم از دور نگاهت کنم، قلبم کوچیکتر و کوچیکتر میشه

 

 

روزهایی که نتونستم کنارت بمونم

حالا همه وجودمو میدم به تو، برای همیشه

 

وقتی چشمامو میبندم

میبینم که پشتتو به من کردی، با اشک

با این درد توی قلبم و گلوی خشکم، تو رو با نسیم میفرستم بری

همینطور که فقط میتونم از دور نگاهت کنم، قلبم کوچیکتر و کوچیکتر میشه

 

چشمامو میبندم و روزهایی رو میبینم که با هم خواهیم بود

تو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد